NTFS

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Srpen 8 23:44:12 CEST 1998

Petr Snajdr (pesna na didot.cz) wrote:

: On Tue, 4 Aug 1998, Jiri Hudak wrote:

: > Ahoj,
: > da semontovat pod linuxem NTFS filesystem winnt4 a co se musi proto
: > udelat.

: - pridat patricnou zaplatu do jadra
: - pouzit jadra 2.1.x, kde je i experimentalne nejen Read Only, ale
: 	i zapis. (BTW: nejsem si jist zda nebudou problemy na disku, ktery
: 	je moc velky napr. ma vic jak 8 GB)

Write-support neodporucam zapinat - skusil som to, napisal
echo foo > /volakde/na/ntfs, echo zatuhlo (v jadre - ani kill -9
ho nedostal von) a na NTFS particii vznikol nejako pohnojeny
subor s nulovou dlzkou, s ktorym sa beznymi NT prostriedkami
nedalo urobit vobec nic (hlasil nieco o nekonzistencii). Von
ho dostal az chkdsk. Velkostou to nebude - ta particia ma
1.2 GB.

Read-only mi chodi bez najmensich problemov, vratane komprimovanych
veci.

Zdravi
--
					Stano