mrznuti pri prepnuti z Xsek na konzoli

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Neděle Srpen 9 23:59:06 CEST 1998

Zdravim,
mam takovy problem (asi tyden .. predtim se nevyskytoval)
pri prepnuti z Xsek (Blackbox, fwvm) na konzoli se mi cas od casu
stane, ze linuze na cca 30 secs vytuhne .. nereaguje skoro na nic ...
po tech 30 sekundach se opet fse tvari jako normalni, akorat v jedne
desetine z techto pripadu se stane, ze fsechny textove konzole sviti
bilou barvou bez pismen (pomuze clear, nebo <enter> x 30)

Specifika:
HW nebyl upgradovan asi 100 let, ale je to:
P200 MMX / 64MB RAM / 2GB SCSI disk (radic Adaptec AIC71xx cop.) disk
Seagate, karta S3 Virge,mys a klavesnice snad nema vliv ... :)
SW:
RH 4.0 (vlastne jen nekolik malo veci z RH .. jinak bylo 90% SW
updatovano ......)
Running: MySQL v.nevim_z_hlavy, Apache1.3.1-PHP/Czech, Squid
1.1.22, inetd, kswapd a tak podobne :)

Nenapada Vas, cim to muze byt ?

Predem dik za jakykoli napad !

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |