RH 5.1

Ivo Panacek Ivo.Panacek na regionet.cz
Pondělí Srpen 10 00:22:49 CEST 1998

Milan Suchanek wrote:
> problem je to, ze mi vubec nechce fungovat dhcpd. Tedy, on prevezme
> pozadavek, pokusi se jej poslat zpatky, ale stanice zpet nedostane nic.
> V logu se pise cosi o Network unreachable. To se mi nezda, protoze kdyz
> dotycne stanici dam statickou adresu, sit normalne funguje. Nemate nekdo
> sajn, cim by to mohlo byt?

Presne to se mi stavalo, kdyz mela masina vice sitovych karet.
On (dhcpd) potom nevedel, kam odpovedet.
Protoze mala ale delat dhcp jen do jedne site, pomohlo
dat statickou routu pro IP adresu 255.255.255.255 (neni to preklep)
na prislusnou dev ethn. Jak to zaridit, kdyby bylo potreba odpovidat
pres vice karet v praxi nevim. arp/rarp ?

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/