Jeste jednou RH5.1 a zvuk + jeste neco navic ....

Michal Bohata michal-b. na usa.net
Pondělí Srpen 10 09:43:07 CEST 1998

Zdravim vsechny

O vikendu jsem bojoval se zvukem na mem notebooku AST se zvukovou kartou
CSxxxx.
Nasel jsem tam prikaz pnpdump a ejhle naslo mi to ze mam CS4237 .....
Tak jsem dal do /etc dle manu soubor isapnp.conf.
Ale co dal ????.
Rucne jsem zkousel instalovat pres "insmod" tyto
moduly:sound.o,mpu401,ad1848 a cs4232.
Vsechno OK az na konflikt s IO portem pro mpu401.
Ale jak to dostat do conf.modules aby se to natahlo samo???.
A potom jedna otazka ohledne Informixu.
Mate nekdo nainstalovany Informix na RH5.1 ??? . Pokud ano napiste mi prosim
co je potreba mit nainstalovane.
Na strankach www.informix.com pisou ze zatim pro RH5.1 neni ale nekde jsem
cetl ze to jde ..

                                                        Diky vsem