WordPerfect 8 a cestina

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Pondělí Srpen 10 08:55:09 CEST 1998

Jaromir Koutek wrote:

[..]

> V X-ove verzi funguje cestina... Ale: lze psat cesky (vcetne mrtve
> klavesy), jenomze WP pouziva vlastni fonty, kde nejsou ceske znaky (jen
> iso1). Krome jednoho fontu, ktery se pouziva prave pro tyto znaky, takze
> pak text vypada pRISernE, protoze WP se netrefi ani do velikosti fontu.
> Nepovedlo se mi WP donutit k pouzivani jinych fontu, nez zabudovanych.
> Pri tisku do postscriptu (dal jsem jako tiskarnu HP 4Si/PS) to ghostview
> nesereze (nejaka chyba v PS souboru, na prani zaslu).

Ve verzi 6 i 7 byl programek, ktery slouzil k doinstalovani vlastnich
fontu do WP. Jakasi X utilitka. Nevzpominam si na jmeno, ale
urtite to najdes.

Myslim, ze i ty nove fonty budou na obrazovce vypadat PrisERNe,
ale na tiskarne (postscriptove) to tisklo krasne.

                     pk