Blbne mi SCSI sbernice - prosba o radu

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 10 13:51:13 CEST 1998

On Mon, 10 Aug 1998, Jan Moravec wrote:

> Zdravim vespolek!
>
> Sorry, mozna tento dotaz patri do hardwaru, ale predpokladam, ze ty
> hlasky jsou generovane jadrem Linuxu, takze treba je nekdo z vas
> pochopi lip nez ja.
>
> Cas od casu se mi kousne masina - server :-( - a zacne porad dokola
> resetovat SCSI sbernici. Pritom vydava tyto hlasky:
>
> SCSI host 0 channel 0 reset (pid xxx) timed out - resetting
> SCSI bus is being reset for host 0 channel 0
> SCSI host 0 abort (pid xxx) timed out - resetting
> SCSI bus is being reset for host 0 channel 0
> [...]
Hi,

Zda se, ze neco podobneho se stava(lo) me. Mam Adaptec 2940UW a na nem
Barracudu 4GB (boot disk, id 0) a tri Barracudy 9GB (id 1,2,3), nic dalsiho.
Stacilo 'cat /dev/zero > /tmp/foo' (/tmp je partition na boot disku) a za
par vterin tam byly timeouty. U jadra 2.0.34 porad -> hard reset, u 2.0.35
se vzpamatuje, ale pri velkych zapisovych operacich tuhne znovu. Myslel
jsem, ze je to diskem, terminatory, snizoval jsem rychlost - nic. Ale vypada
to, ze je to driverem. Vyzkousel jsem patch AIC7xxx 5.1.0pre6 (na 2.0.35)
(ftp://ftp.dialnet.net/pub/linux/aic7xxx/testing). A zda se, ze to chodi.
(40 mb/s, ctyri takove procesy paralelne - OK). Nevim, jak je ten novy driver
stabilni, ale u me ten problem resi...

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>