Listproc

Martin Mares mj na ucw.cz
Pondělí Srpen 10 13:59:12 CEST 1998

Zdravim,

> Snazim se rozchodit listproc 6.0 na RedHatu 5.0 (2.0.32).
> Nainstaloval jsem spustil a listproc prijima postu, vyrizuje ji ale ma
> problemy z odesilanim.
> Vse umistuje do HOMEDIR/mqueue. Kdyz spustim queued tak se objevuje
> hlaska :
>
> Could not deliver mail
> File /net/listproc/mqueue/1 placed in the mail queue
> _sysmail(): Command: HELO
> not recognized by sendmail.
> 501 HELO requires domain address
>
> Pokud do zpravy za HELO dopisu domenu (ktera tam opravdu neni)
>  a spustim queued tak zprava dojde.
> [...]

   Listproc je od zacatku do konce velice prohnily program (vim, co rikam
-- nekolik listprocovych serveru jiz nejakou dobu spravuji a za tu dobu
jsem musel sepsat kdovikolik patchu, aby to alespon trosku chodilo). Vrele
doporucuji pouzivat misto nej Majordoma nebo neco podobneho.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Q: How to start hacking Linux?  A: vi /boot/vmlinuz"