Pipani v minicomu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Srpen 10 15:22:38 CEST 1998

Ahoj,

kdyz prenasim nejake soubory minicomem, tak se na konci prenosu
ozve nejake zapipani tvorene pres ioctl(KIOCSOUND,...). Bohuzel
se ale to zapipani nevypne, a pisti to do doby, nez treba pipnu
(sipkou dolu) v shellu nebo tak podobne. Driv mi to pocitac nedelal
zacalo to az po upgrade na debian 2.0. Verze minicomu by ale mela
byt stejna, aspon co se cisla tyce.

Setkal jste se s tim nekdo?

Kernel mam 2.0.34 - neni to ten prohnily?

(Tomu, ze se mi mrsi obcas znaky na konzoli a objevily se nejake
divnosti na disku, to pricitam radeji SVGA X-Serveru a pripadne
kernelu 2.0.34 :-(((

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+