Blbne mi SCSI sbernice - prosba o radu

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pondělí Srpen 10 15:32:53 CEST 1998

Jan Moravec wrote:

> Zdravim vespolek!
>
> Sorry, mozna tento dotaz patri do hardwaru, ale predpokladam, ze ty
> hlasky jsou generovane jadrem Linuxu, takze treba je nekdo z vas
> pochopi lip nez ja.
>
> Cas od casu se mi kousne masina - server :-( - a zacne porad dokola
> resetovat SCSI sbernici. Pritom vydava tyto hlasky:
>
> SCSI host 0 channel 0 reset (pid xxx) timed out - resetting
> SCSI bus is being reset for host 0 channel 0
Takoveto a podobne hlasky jsem obcas dostaval, kdyz jsem pripojil k
adaptecu
externi disk se spatnym kabelem uvnitr ext. boxu.(ten disk byl cely
rok
predtim pripojen k prac stanici HP - bez zavad a pri pokusu o
pripojeni
prac. stanici DEC tato nenabehla).
Po vymene kabelu je vse OK!
(co bylo na kabelu vadneho nevim - nechtelo se mi ho merit)

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |