OT: nekdo me prihlasil do konferece

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 10 19:22:41 CEST 1998

michael matous wrote:

> :> Neni to spravna adresa pro odesilani zprav:  arkos na mbox.vol.cz, je
> docela
> :> mozne, ze server dava chybu...
> :> Odesilejte Vasi zpravy na vhodnou adresu... Jsme exportni / importni
> firma.
> :> Dekujeme
>
> mohol by niekto tej .... ( koze ? ) vysvetlit, ze to posiela do list-u ?
> keby si pozrela hlavicky, tak by na to predsa prisla aj sama

Tohle me fakt vytocilo. Nejaky sekretarce zacnou najednou chodit maily, ktery ji
pravdepodbne pripadaji, jakoby byly v esperantu, netusi ktera bije a navic pojem
list asi slysi prvne v zivote. A vzdycky se najde nejaky chytrak, ktery takovemu
cloveku vynada, protoze predpoklada, ze kazdy vi to co on. Nevi!
A prej reknete ji to nekdo.
Proc ji neporadis sam? Obtezujes konferenci stejne jako ta slecna (pani).
Misto abych prudil, poslal jsem ji navod jak se odhlasit a je po problemu.

A ted z jineho soudku: jak to vypada s pripadnym prenosem konference na ezmlm?

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \