Instalace RH 5.1

Kabelova udrzba jedlicka na pha.pvtnet.cz
Úterý Srpen 11 07:38:15 CEST 1998

Zdavim zdejsi odborniky

Mam problem - jsa uplny zacatecnik s linuxem narazil jsem na problem s
kterym si nejak nevim rady. Pokusil jsem se o instalaci RH5.1 a kdyz
konci instalace ma se zapsat na disk LILO - mno a to se mi nepodarilo -
proste mi suse oznami ze doslo k chybe a nabidne mi akorat zkusit znovu a
jeste moznost se vratit zpet.
Jinak bylo jedno zda jsem chtel LILO do MBR nebo druhou moznosti bylo
hda1. Takze jak to udelat dodatecne - nebo lepe receno co s tim - preci
jenom startovat z diskety neni moc idealni.
Do Linuxu se dostanu jen pres bootovaci disketu - jeste ze jsem pri
instalaci rekl ze ji chci.
Jinak disky vypadaji nasledovne - hda 3x primarni + extended - Linux ja
na hda1 a hdc 2x primarni +extended s tim ze swap mam jako hdc2.

Dekuji za kazdou radu
S pozdravem Roman Soukup

EMAIL jedlicka na pha.pvtnet.cz