sendmail pro dve domeny

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Úterý Srpen 11 11:13:53 CEST 1998

Dobru den!
> Mam (pro znalce asi banalni) problem:
>
> chodi mi sendmail pro domenu setuza.cz - MX zaznam smtp.setuza.cz.
> Pridal jsem domenu setuza.com - MX zaznam smtp.setuza.cz, ale s postou
> na tuto domenu jsou problemy - je sendmailem odmitana.
>
> Budte nekdo tak hodny a poradte.

Odpoved je jednoducha. Vas MTA na smtp.setuza.cz nevi, ze ma spracovavat
postu i pro setuza.com. Obycejne se to MTA sendmail predlozi
v souboru /etc/sendmail.cw
Tento soubor na kazdem radku obsahuje jedno jmeno domeny/stroje,
pro ktere ma dany sendmail spracovat postu. Tedy ve vasem pripade
byste tam mel pridat setuza.com.

Vise uvedene plati pouze v pripade, ze mate sendmail nakonfigurovan tak,
ze pouziva CW file. Obvykle se tak cini v MC souboru volbou:
FEATURE(use_cw_file)dnl
a ve vyslednem souboru se to projevi tak, ze tam nekde kolem
radku cislo 80 naleznete nasledujici:
# file containing names of hosts for which we receive email
Fw/etc/sendmail.cw

Jinak Vam doporucuji precist si:
/usr/lib/sendmail-cf/README z RPM baliku sendmail-cf
pripadne totez na http://www.sendmail.org/m4/site.html

S pranim hezkeho leta
				Michal K.