sendmail pro dve domeny

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Srpen 11 12:27:36 CEST 1998

Zdravim,

> Mam (pro znalce asi banalni) problem:
>
> chodi mi sendmail pro domenu setuza.cz - MX zaznam smtp.setuza.cz.
> Pridal jsem domenu setuza.com - MX zaznam smtp.setuza.cz, ale s postou
> na tuto domenu jsou problemy - je sendmailem odmitana.
>
> Budte nekdo tak hodny a poradte.

   Vse je v techto dvou radcich:

> 554 MX list for setuza.com. points back to setuza.cz
> 554 <karel.hajek na setuza.com>... Local configuration error

   Sendmailu prijme mail, podiva se, zda je to mail pro jeho vlastni stroj
/ domenu a pokud nikoliv (tento pripad -- nijak jste sendmailu nerekl, ze
ma domenu setuza.com povazovat za lokalni), pokusi se mail dorucit tomu, komu
patri ... tedy se podiva na MX record ... a ouha, ukazuje na nej sameho
=> mail loop => local configuration error.

   Staci tedy sendmailu pridat domenu setuza.com do local-listu. Podivejte
se do sveho /etc/sendmail.cf -- pokud tam je radek "Cw", pripiste na jeho
konec jmeno prislusne domeny, pokud "Fw soubor", pripiste jej na dalsi
radek zmineneho souboru. That's all.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"COBOL -- Completely Outdated, Badly Overused Language"