PINGDaemon - nejaky zdrojak ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Úterý Srpen 11 17:42:24 CEST 1998

Zdravim,

> Stevens - Programovani siti operacniho systemu UNIX, vydalo SCIENCE,
> str.381.
> Tam uvidite, ze je to velmi proste.

Ano, ale kupovat si knizku jen kuli programu 'ping' je _nerozumne_ ...
BTW nemohl by mi to nekdo (treba Vy) poslat? (.c vitano, naskenovane
.jpg, .png, .gif - taky moznost :)) )

Diky!
                                          M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |