Ma tucnak opravdu zlute nohy??

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Srpen 12 09:20:12 CEST 1998

On Wed, 12 Aug 1998, srnec wrote:

> Na vyse uvedenou otazku pripravuji podrobnejsi rozbor, ktery
> sem zaslu nejspis dnes odpoledne. Nicmene, pokud nekdo z vas
> chce zacit sponzorovat tucnaky, vezte, ze v Cechach (alespon
> pokud vim) maji tucnaky v techto ZOO:
>
> Zlin-Lesna - novy vybeh vedle zamku
> Praha-Troja - v dolni casti zahrady nalevo od hlavniho vchodu

Mam takovy pocit, ze tihle tedy zlute nohy nemaji :-)

> Liberec - v dolni casti zahrady proti opicim, vedle bilych tygru
> Plzen - za vybehem medveda, prakticky vedle letniho kina
> na Lochotine.

Je mi tech tucnaku dost lito. Nase podminky jim moc nedalaji
dobre, jsou nachylni na kde co, mam pocit, ze casto
trpi plicnimi chorobami apod. Nicmene nez se skalni priznivci
tohoto zajimaveho ptaka pusti do jeho pripadne
hromadneho osvobozovani ;-) , kraticka informace ze vcerejsich ZN.
Pokusim se prevypravet :-)

Ekologickou katastrofu vyvolal v Anglii hromadny unik
asi 5000 (6000,7000?) lasicovitych selem (fretky?)
z farmy, ktera je chovala. Ekologicti aktiviste, kteri
je z kleci osvobodili svym nedomyslenym cinem devastovali
chranenou prirodni oblast New forest a cele
okoli. Naprava skod na prirode se odhaduje na nekolik let.

BTW: ted me napadla takova mala a netradicni anketa
na tema "Jak znate sveho maskota?" :-)

Otazka: Kolik tucnaku konzumuje ledni medved za 1 rok?

BTW: Odpovedi nebo pripadne vase odhady zasilejte primo na
mou adresu a nikoliv do konference (!!!)

BTW2: Pro vsichni, kteri se citi pohorseni: je to tim horkem ;-)

S pozdravem
    Petr Snajdr