Linux a rok 2000

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Srpen 12 09:46:55 CEST 1998

Zkousel jsem, jak si moje PC s Linuxem poradi s rokem 2000.
Vysledek je zajimavy:

po zapoleni s nastavenim, rok 2000 se nastavi takto:
date --set "2 years"
jsem zkusil zapsat datum do CMOS prikazem
clock -wu
prepinac w jako Write a u jako UTC - svetovy cas.
Potom reboot a k memu prekvapeni jsem mel datum v PC nastaveny blbe.
Pritom BIOS si s prechodem poradi OK. Chyba je evidentne v programu
clock. Ma nekdo podobne zkusenosti? Muzu se dockat s Linuxem jeste i
jinych potizi?
Pokud jsem se smiril s problemem s programem clock, behal mi
tady Linux po roce 2000 bez nejmensich problemu.

S priblizujicim se rokem zacina doslova silenstvi - kontrolujou a
vymenujou se i takove blbiny jako faxy, modemy, videokarty apod.
Mimochodem je rok 2000 skvela prilezitost k obnove vypocetni techniky :-)

Petr Bravenec