cfingerd

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Srpen 12 15:19:23 CEST 1998

uz dost dlho sa traapim s cfingerd ale nakoniec som to nehal tak...
ale predsa sa opyytam....nevie niekto ako spojazdnit vypis obsahu
suboru rejected ? ...nastavoval som uz vsetko mozne....avsak vzdy
som skoncil u toho ...ze na finger mi to nic nevypiisalo, v syslogu sa
objavila sprava rejected....
avsak ten pekny text ACCESS DENIED mi nevypiisalo..
nevie niekto ako na to ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/