Funguje lredir pod OpenDOSem?

Středa Srpen 12 16:41:12 CEST 1998

kocer na ipex.cz (Michal Kocer) writes:

> Pouzivam Caldera DrDOS 7.02 v dosemu a vsecho beha jak ma vcetne lredir.

Nakonec jsem zjistil, ze po vymazani radku LASTDRIVE=C z config.sys mi
lredir funguje pod DrDOSem 7.02 i pod OpenDOSem 7.01.

Nicmene DOSovska aplikace kvuli ktere to vse konfiguruji mi tuhne pod
obema OS, chodi jen pod MS-DOS 6.22 a FreeDOSem.

Zajimave je, ze pri pokusu o instalaci MS-DOSu 6.2 z instalacnich
disket do souboru diskimage mi xdos zatuhl. (Instalacni diskety 6.22
nemam).

Jeste zkusim spustit tu aplikaci pod DrDOSem ktery nebezi pod dosemu,
zatim to spis vypada, ze se toho MS-DOSu nezbavim.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR