potvrzeni o nove poste

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Čtvrtek Srpen 13 11:02:21 CEST 1998

Pekny den!
> zdravim vsechny mam jeden problem
> potrebuju aby kdyz mi prijde posta na moje jmeno aby se sputilo tohle
>
> echo "Nova posta" | mail -s"prisla vam nova posta" xxxxxx na sms.eurotel.cz

.forward by to zvladl, ale lepsi je myslim uzivat
na takouvou vec  procmail, ten byva jiz vetsinou distribuci
uzivan jako local delivery agent pro sendmail.

Prostudujte  man pages procmailex(5) a procmail(1) a poznate, ze
staci  do ~/.procmailrc pridat za uvodni nastaveni napr. nasledujici
radky:

################## nastaveni promennych
SENDMAIL=/usr/sbin/sendmail     # nastavim umisteni sendmailu
SHELL=/bin/bash                 # nastavim umisteni shellu
SUBJECT=`formail -xSubject:`    # vytahnu si Subject a ulozim si jej
################## SMS
:0 ch
  * !^FROM_DAEMON
  | (formail -A"Precedence: junk" \
  -A"X-Loop: jmeno na domena.cz" -I"To: xxxxxx na sms.eurotel.cz"; \
  echo "Dosla ti posta: se subjectem $SUBJECT";\
  ) | $SENDMAIL -oi -t

Neni problem si do obsahu SMS vyexportovat From: nebo
primo cast mailu, fantasii se meze nekladou viz vyse zminene man pages.

S pranim hezkeho SMSkovani.
				Michal K.