potvrzeni o nove poste

Krautvor Aleš krautvor na mona.cz
Čtvrtek Srpen 13 13:10:07 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Se sendmailem: soubor .forward v home adresari bude obsahovat
> "|exec echo 'New mail' | mail cosi na nekde.cz"
> username
>
> username pochopitelne nahradit za jmeno uzivatele, jehoz maily se hlidaj

 Zdravim,
to me pripomelo jednu vec. Neni nejaky program, ktery by poslal do site na
znamem socketu nejaky paket (poznavaci retezec), ktery by oznamil, ze
dotycnemu prisla nova posta.

Na siti visi WIN95 a Messenger je od Netscape. Od verze 4 se dodava i  maly
programek (notify.exe), ktery se pres pop3 diva na server (dle jmena a hesla)
jestli mate postu. Takze vlastne putuji verejne hesla siti a to neni dobre.

Myslenka: Proctuto kontrolu ma delat  nejaky externi program, ktery jeste k
tomu posila verejne hesla siti?

Ales