jak na barvy v ncurses ?

Pavel West west na ask.cz
Čtvrtek Srpen 13 15:30:53 CEST 1998

Michal Fadljevic wrote:

> Ahoj vsichni,
>
> mam (mirne offtopic) programovaci otazku: Umi nekdo pouzivat
> barvy v ncurses ? Jinak mi ta knihovna nedela problemy, ale
> (zrejme mentalni blok {:) - ty barvy jsou nejak zaklete...
>
> Uplne by mi stacilo mit barvy popredi [1-max_popredi] a pozadi
> [1-max_pozadi] a funkci
> void napis_znak(int bpopredi,int bpozadi,char c);
>
> Nevite nekdo jak na to ?
>
> Dekuji za kazdou  radu.
> Michal
> --
> Michal Fadljevic (fadl na corpus.cz) +420/2/701-719

Nazdar.

Pomoci fce has_colors() zjistis zad term podporuje barvy.
pokud ano tak si nadefinujes pomoci
init_pair(cisclo_paru ,COLOR_foreground, COLOR_background)
nadefinujes dvojice ktere chces pouzivat.
Pomoci wattrset(win, A_ATTR|COLOR_PAIR(cislo_paru));
       wprintw(...);  -> tisk v barve

	pripadne pomoci wattron() zapinat normala reverse mod

Pisu to zhlavy takze pokud neco neni presne tak sorry.
Jinak manual ncurses pro wattron, ap.

				Pavel