potvrzeni o nove poste

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 14 08:48:53 CEST 1998

Hmm...myslim si ,ze az tak to zase nie je ..pretoze sendmail ma ochranu
proti loopingu....t.j. nahlasi chybu ze posta neodoslana lebo hento
tamto a posta zostane u uzivatela pripadne pride postmasterovi..
o com trosku pochybujem......
skuste spravit forward mailov medzi dvomi uzivatelmi...
a uvidiite ze sa to nezacykli :-)
teda sendmail 8.8.8 ma taku ochranu..

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/