RH5,1 + jadro 2.1.115 a PCMCIA modul

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pátek Srpen 14 08:55:43 CEST 1998

Nova jadra (2.1) maji svoje modutils - ted 2.1.85 - a ta se vyznamne
lisi od tech v jadrech 2.0 (jedna z utilitek, - tusim se jmenuje gensyms
- je potreba i pri prekladu). Doporucuji vam precist si necessarry
program upgrades, tam je popsano, co vsechno musite mit, abyste mohl
prejit na experimentalni jadro.

Ludek Brukner