potvrzeni o nove poste

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 14 10:02:02 CEST 1998

nuz k tomu forwardu.....
ci to bude fungovat alebo nie....
co som ja sam skusal....telentnut sa na port 25 pustit si nieco ako
overovaci rezim.(kde vidite vsetko) ...a sendmail si nacita ak je
spravney forward komu to ma ist a ked to ide na neho sameho tak to zase
prijme ale zase spat uz neposiela....

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/