Jak najit potrebnou knihovnu?

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Srpen 14 14:07:28 CEST 1998

Zdravim,

> Tak je problem nekde jinde, tuto adresu mam poznamenanou.
> Jen jsem nepochopil, jak to pouzit. Je to mozne primo na www (i z windows)
> nebo pouze lokalne tim programem rpmfind?

Je to mozne primo na www. Pracuje se s tim velice jednoduse. Pres volbu
"RPM sorted by Name" se vybere balik, ktery se bude instalovat. Pak se
klikne na odkaz a zobrazi se cela stranka udaju a tom konkretnim baliku,
kde je i polozka "Requires". A tam jsou zobrazeny vsechny potrebne knihovny,
a to opet jako odkazy. Kliknutim na konkretni knihovnu se zobrazi dalsi
stranka, kde je polozka "Provided by" a seznam baliku, kde se ta knihovna
nachazi.
Druhy zpusob je zkusit zadat primo jmeno knihovny doplnene o .html primo
do URL. Namatkou:

libtkx4.2.0.so.html
libtkx8.0.0.so.html
libtkx8.0.2.so.html

Samozrejme, ze to zna jen soubory .rpm obsazene v /contrib, /updates, /redhat
a /powertools  a verze 4.2, 5.0 a 5.1.

PS: pokud by chtel nekdo na tyto stranky spustit wget nebo neco podobneho,
tak upozornuji, ze to ma skoro 30 MB..... Tenhle program je vhodny na velke
a rychle mirrory a spoustel jsem ho u nas puvodne jen pro potrebu par lidi
v nasem okoli.....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin