nemuzu se dostat pres branu

Jan Vitek vitek na golem-slany.cz
Pátek Srpen 14 14:15:06 CEST 1998

>Pokud je to adresa v lokalni siti , nemuzes pingnout na internet , pokud
>10.0.0.2 je vnitrni adresa routeru , nejakeho NT serveru s Proxy , ping ti
>nepude nikdy , ovšem jiné porty ano (HTTP, FTP , POP3 .....) zalezi na
proxy

koukal jsem se do logu, ktery se nachazi na brane (win95 + NAT) a zjistil
jsem, ze pri pingani z linuxu, brana prevezme pozadavek (ICMP paket) a
presmeruje ho na dany server, ten paket vrati brane, ale ta uz ho NEVRATI
me. Pokud pingam ze stejneho stroje z dosu, pak mi brana  ECHO_REPLY
paket VRATI (tedy je tam o 1 zaznam navic) ...

p.s. ted jsem zrovna nabootoval do linuxu a fungovalo to dobre - po 5 min.
to bohuzel fungovat prestalo a i po nabootovani to dal nefungovalo ...

Jan Vitek
vitek.jan na mbox.vol.cz