nemuzu se dostat pres branu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 14 14:59:46 CEST 1998

hmm....von sa nedostanes lebo 10-tkove adresy maju vsade zakazany
vystup von mimo lokalnej siete....
neviem co je ten vas router zac..moze to byt kludne nt-cko,unix,
alebo cisco pingovat to ide vzdy (ak je ten router defaultne nastaveny)...
ja osobne som nemal zatial ziadne problemy s pingovanim NTcka,unixu alebo
cisca...jediny problem sa vyskytol u nt-cka ale pri traceroute kde sa
karta neozyvala ale vsetko slapalo...
skor bude chyba v tom unixe ....mna osobne zaujala ta routovacia
tabulka kde sa vyskytlo 2x to iste a mozno preto to blbne....

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/