Named

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Srpen 14 20:58:16 CEST 1998

Jiri Pavlovsky wrote:

> Pokud je ten server hodne vytizeny, tak to klidne jeste muze rust.
> Videl jsem i named, ktery zabiral >50MB.

No, nechci to precenovat, ale je to urcite jeden z nejvytizenejsich serveru v
ceskem Internetu. Zkusmo jsem binda restartnul a zacal na 1,3 MB. Za hodinu uz
mel vice nez 2 MB.

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \