Named

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Srpen 15 10:39:08 CEST 1998

Martin Mares wrote:

>    Vypada to, ze hlavnim vinikem je ve Vasem pripade prerostla cache.  Pokud to
> je bind 8.X, zkuste nastavit v /etc/named.conf options { datasize N; } na
> nejake rozumne male N.

Tak me tech 11 MB v zasade nevadi, jenom jsem chtel vedet, jestli je to
normalni. Pokud to bude znamenat rychlejsi beh, radeji prikoupim dalsich 128 MB.
Rychlost je pro me prioritni.

Hned ale pripojim dalsi dotaz. Uz jsem se na to ptal, ale odpoved jsem nedostal.
Lze nejak vytlacit vsechny hlasky named z logu /var/log/messages do extra
souboru? Jde o bind 8.1.2. Vim, ze existuje parametr logging v /etc/named.conf,
ale nejak se v tom nevyznam.

              Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \