Jak zmenit chovani kernelu po shutdown

Smid Jiri student 2_97_98 k336 smidj na sun.felk.cvut.cz
Pondělí Srpen 17 11:06:26 CEST 1998

rele bude umet vypnout muj pocitac. Nevim, ale jak zaridit v kernelu, aby
se po vyvolani shutdown misto vypsani hlasky System halted spustila moje
funkce, ktera zapise ruzna cisla na prislusne porty a tim vyvola vypnuti.
Chtel bych vedet kde tuto funci co nejkorektneji vyvolat, abych se mohl
alespon trochu spolehnout na to, ze stejne reseni budu fungovat i ve
vyssich verzich jadra.
V prislusne funkci budu take potrebovat ruzne cekaci smycky, coz nevim
jak v jadre provest ( nevim jestli mohu pouzit sleep ? ). Take by mne
zajimalo, jestli budu muset prislusnou upravu zdrojoveho kodu jadra
provadet pro kazdou dalsi verzi znovu, nebo mohu nejakym zpusobem pouzit
moduly.
							Jiri Smid
							smidj na cs.felk.cvut.cz