Serial

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Srpen 17 11:58:11 CEST 1998

On Mon, 17 Aug 1998, Jaroslav Benkovsky wrote:

> Ahoj,
>
> muzete mi nekdo rict, jaky je rozdil mezi cinnosti programu setserial
> a stty? Resp. kdyz se nastavuje rychlost modemu, kterym tim
> programem se ma nastavit?

ja mam pocit, ze setserial konfiguruje seriove port na Linuxu
a stty meni nastaveni terminalu :)

Setserial umoznuje rici jake IRQ, port, rychlost apod. ma treba /dev/cua1
Tedy se konfiguruje (konkretni) hardware nebo
presnej ser. port :-). U stty se konfiguruje
terminal :-) . Nejsem si jist, ze stty nekonfiguruje jen
aktualni terminal "v kterem bezi". Nevim jak to lepe rici, mam v tom
trochu zmatek. Hloupa otazka: co man setserial, man stty?
:)

S pozdravem
    Petr Snajdr