dead.letter

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 17 12:21:48 CEST 1998

V poslednim dopise Michal Krause pise:

> No jo, ale me to dela muj program (nekdy).

ten soubor tam vznikne tehdy, kdyz je dopis vami odeslany nedorucitelny a
vrati se zpet. do tohoto souboru se potom pridava. me to dela napr.
sendmail.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63