PostScript To ...

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Srpen 17 14:10:01 CEST 1998

On Mon, 17 Aug 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Mozna to tam rovnou posilalo pre-rendered bitmapy.

> gs -sDEVICE=psmono :)

To jako, ze by vysledek byl B/W a pripadne stupne sedi? :-)
To by nebylo dobre. Vystupni zarizeni totiz barvu
umi a celkem dost dobre (no ja vim, ze Canon CLC-700
neni zrovna to nejlepsi co se da koupit, ale prece jen
vysledek se celkem dost podoba predloze :)))
(i kdyz od normalni fotografie se to da poznat,leskne
se trochu jinak :)))

S pozdravem
	Petr Snajdr