Sendmail -=> Mercury pres NAT

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Pondělí Srpen 17 16:10:46 CEST 1998

Zdravim,

> To neni potreba, jako MX se da ten Linux a na nem by melo
> stacit do mailertable pridat "domena.cz   smtp:jmeno_Novell_serveru".

Ano, nakonec sem vybadal, ze tohle bude to spravne :)

> Pokud by byl MX zaznam s IP 192.168.x.x tak by Vam posta
> asi moc nechodila.

Ale chodila ...

IN MX 0 192.168.1.1
IN MX 10 muj.linux.cz
IN MX 20 mailhub.provider.cz

Noo a jelikoz se stroji, ktery odesila postu nepodari spojit (ano ..
v tomhle je hacek .. nesmel by totiz lezet na podsiti 192.168.1.X) na
192.168.1.1, tak se snazi dopis predat co nejbliz - muj.linux.cz a
kdyz ani to, tak mailhub.provider.cz
Noo a protoze se mu nepodari spojit s mym novellem, poslal by postu
na linux a ten pote na novell ... nebo snad nemam pravdu ?

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |