Jeste jednou FAX server

Vladimir Vlach vlach na sporty.cz
Pondělí Srpen 17 18:16:52 CEST 1998

Josef Dvorak wrote:

> Pred nejakym casem tady bezela diskuse na Subj.
> Pan Vladimir Vlach mel problemy s tiskem z Windozu pres sambu:

> Mam uplne stejny problem. Odpoved tam naka na toto byla viz.
> ale nenavedla me na reseni.
> Nevite nahou jeste tedy nekdo co s tim? Diky za odpovedi.

Bohuzel, dodnes neni odpoved na moji otazku. Resil jsem to pomerne
dlouho a nevyresil :(
Vsede sice ctu, ze je to jednoduche ale...
Ja mel chymu nekde ve scriptu, ktery konvertuje z Postscriptu
do G3 na odesilani faxu. Tam jsem se zastavil...

Niní stále faxuji bohuzel z Win95 resp 98.

--
S pozdravem Vlada Vlach vlach na sporty.cz
Fast contacts: ICQ: 9511246 or mail me 9511246 na pager.mirabilis.com