Odladeni kernelu verze 2.0.30 (Linux = Redhat 4.2)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 17 21:43:07 CEST 1998

V poslednim dopise Phos The Cracker pise:
> Hi,
> mam dva problemy s kernelem :
>
> 2. Pokud odladim jadro a nektere "polozky" zavedu jako modularni,
> tak sice nabootuji v poradku, ale pri bootovani vyhodi radky :
> Unresolved links ... Pritom jsem pouzil make modules ; make modules_install
> . Jedem guru me dal strucny navod na sestaveni jadra a tak uvadi pouziti
> make modules ; make modules_install az za make zImage.

Zkuste:

depmod -a

Opravdu se make modules a make modules_install dela az za zImage (resp. za
zlilo). jenom reboot je nutne udelat az po tech modulech a jeste je treba
napred (v pripade zImage) udelat lilo.

> Dekuji,
> Karel Tejnora jr.
>
> P.S. Nevite, kde se da sehnat za rozumnou cenu RedHat 5.11 ?

5.11 ? Neni to preklep ? Dosud byl jen RedHat 5.1 a ten je napr. na
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/distributions/redhat/redhat-5.1/

Pokud to chcete na CD, kdysi to vydal CPress a mely by to mit v kazdem
pocitacovem knihkupectvi za jednotnou cenu 150,-

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63