Apache - spousteni CGI

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 18 10:17:58 CEST 1998

Michael Borek wrote:
> mam problem pri spousteni zkompilovaneho C programu. Perl funguje normalne,
> ale pri spusteni C programu z html stranky dostanu "Chybu 500 Internal
> Server Error".

Tahle chyba se haze, pokud CGI script bud nedobehnul az do konce nebo pokud je
jeho vystup spatny (napr. chybi hlavicka Content-type: ....). Smerodatne bude to
co mate v errorlogu Apache. Nejspis to bude Premature end of script headers:. Na
odladeni doporucuji bud zkompilovat s -g, na zacatek scriptu pridat nejaky sleep
(aby script hned nezmizel) a pripojit se na nej pomoci debugeru (gdb
jmeno_soubor pid). Druha moznost (take ji casto pouzivam) je, ze si vytypuju
krizova mista a pred nimi si pridam radky
fprintf(stderr, "Debug message\n");
fflush(stderr);
Pokud se objevi v errorlogu Apache radka Debug message, posunu ty dva radky v
programu dal a kdyz uz se mi v logu neobjevi, prave tam program spadnul. Je to
ponekud zdlouhave lec ucine.
Nejdriv si ale overte bezne chyby jako absenci prazdneho radku za HTTP
hlavickami, preklep v nazvech hlavicek atp.

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \