Databazova aplikace

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 18 16:03:49 CEST 1998

Dobry den,

  nejspis budu delat databazovou aplikaci. Ma to byt registrace lidi (asi
800) na hromadnou akci a zkusenostech obsluhy teto aplikace nemam zadne
informace, ale asi to nebude moc slavne. Data se budou zadavat nejspise z
vice mist spojenych siti.  Jake mi doporucite reseni? Aplikace ma byt
jednorazova, nechceme tedy platit sumy za komercni databazovy system,
vypada to tedy nejspise na Linux + neco dalsiho.

  Moje idea je:
   - shluk CGI skriptu, ktery bude jednoduse obsluhovatelny (formulare...).

   - pripadne nejaka databaze na Linuxu pristupovatelna odkudkoliv, nevim,
zda ostatni pocitace budou na Linuxu. S tim nemam zadne zkusenosti, necham
si tedy poradit.

  Kdyby nekdo uz mel takovouto vec hotovou, moc by mne potesil...

                  Predem diky za jakoukoliv myslenku.
                                                      Veros
--
Veros Kaplan <veros na POBoxes.com>               http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty Informatiky, MU Brno