Problem s PPP (dial-up internet)

Ivo Panacek Ivo.Panacek na regionet.cz
Středa Srpen 19 00:10:51 CEST 1998

Ja se pripojuji ruzne a jen z Linuxu (mimo to
fungujeme i jako maly ISP => vetsina klientu
z Windows(95/NT/3.11) a trochu Mac a Linux):

a) neprehanel bych to s lcp-echo-failure
b) co maji nastavene ty Windows? mam na mysli KDO prideluje
   IP: asi ISP => povolit to: ipcp-accpept-remote a ipcp-accept-local
c) jak se dela autorizace => mozna povolit pap
   a nastavit sve jmeno a heslo do /etc/ppp/pap-secrets
   a pppd upozornit, jako kdo se ma predstavit,
   tj. "name JMENO"
   je sice fakt, ze jedete pres login/password a v logu
   se o tom nic nepravi, ale ...
   pppd pise i do debug => kouknout (povolit) tam
d) timeout 30 sec neni moc, pridal bych cvicne aspon na 120,
   tj. parametr chat scriptu "-t 120", v modemu to zrejme je ok (S7)
e) jeste tam mam "noipdefault" (vy tez) a par "debug", tot VSE !
f) prikazy passive a detach mi nejsou (po dlouhem experimentovani)
   jasne a jede mi to bez nich

jinak se mi vase scripty zdaji v poradku. V pripade pretrvavajicich
potizi to chce fakt poslat detailne jak jsou nastaveny
ty "funkcni" Windows.

Zdravi

Ivo Panacek

--