Zacal mi padat linux

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Srpen 19 14:20:08 CEST 1998

Dobry den,

RedHat 5.1, jadro 2.0.35, 20MB RAM, 32MB swap (/dev/hda2)

Uz mi to podruhe behem dvou dnu spadlo, dnes mi vychcipaly vsechny
procesy vcetne initu. Vsechno umrelo na hlasku kernelu "unable
to handle paging request". Pohled do syslogu rika, ze nejdriv chciplo
su ve volani shrink_mmap, dal chcipl kswapd v try_to_free_page a
nasledoval zbytek, vzdy try_to_free_page. Posledni umrel init pote,
co jsem zkusil Ctrl-Alt-Del pro slusny reboot.

Vypada to, jako by si kernel vyhubil veskerou volnou pamet a pak se
udusil.

Mam hledat chybu u sebe (selhavajici zelezo) nebo hnije 2.0.35?

syslog muzu pripadne zajemcum poslat.

Dekuji.
--
Petr Novotny, ANTEK CS