apache + php + czech_mod

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Srpen 19 16:16:01 CEST 1998

On Wed, 19 Aug 1998, vas wrote:

> Dobry den,
>
> nemate nekdo zkusenosti s touto konfiguraci: apache_1.2.6 + php 3.0.x &
> mysql + mod_czech-3.0.2. Podle rad v teto konferenci jsem to prelozil,
> ale narazil jsem na problem, ze kdyz dokument obsahuje chybu, tak mi to
> vraci hlasku, ze dokument neobsahuje data a chyba serveru, at kontaktuji
> administratora. Kdyz to prelozim bez mod_czech, tak se mi upozorneni
> ukaze normalne ve strance, jak to php dela. Nevite nekdo, kde by mohl
> byt problem?

Rekl bych, ze v MySQL resp. v kodu mysql v PHP. Podobne mi to delavalo
jiz hodne davno. Stejny vysledek, stejne problemy. Pomohlo
modifikovat asi jeden radek kodu, ale z hlavy uz davno nevim ktery.
Treba to bude ono, treba ne.
Mozna nekdo poradi v konferenci na www.tcx.se nebo
se da najit neco v archivu te konference. V posledni dobe
pouzivam presne tuto kombinaci na RH 5 a Debianu 2 s tim, ze misto
MySQL mam PostgreSQL a bez problemu. Vse funguje naprosto perfektne.

> Diky, Petr Pazour

s pozdravem
	Petr Snajdr