Ceska klavesnice v X

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Srpen 19 20:16:47 CEST 1998

Kloz Vladimir wrote:
> nainstaloval jsem balik XKB-czsk-forceIM. V rade horni rade klaves mi
> funguji pouze klavesy s hacky. Zbytek klaves zobrazuje normalne cislice
> Klavesy s carkami musim psat pouze pres kombinaci klaves. Navic v NETSCAPE
> mi funguji pro zmenu pouze klavesy s carkami a ty s hacky se nahradi
> znakem bez hacku. Nevi prosim nekdo, kde by mohla byt chyba?

A me by zajimalo, proc po instalaci tohoto baliku zacal Netscape (4.5b1) tvrdit
u vsech vstupu, ze "Character W not suported in font", pricemz znak W muze byt
cokoliv a postizene vstupy jsou vyprazdnovany. Pomuze az vyhozeni environment
promenych LC_CTYPE, LANG a XLIB_FORCE_I18N (zda se, ze se ale chyba
prilezitostne objevi znovu a pomuze jenom restart). Na druhem stroji s uplne
stejnou softwarovou konfiguraci vse funguje jak ma.

Krome toho Xka pri startu pisou nasledujici (na obou strojich):
System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm -m
us_cz_qwerty -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) repor
ts:" -emp "> " -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server"
keymap/xfree86 compiled/xfree86.xkm'
Wrong charset (unknown)! Setting to default (us-ascii) (tohle uz ma na svedomi
KDE)

Jde o RH 5.1, jadro 2.0.34.

--
                                   /\