Automake (autoconfigure?)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Srpen 19 23:48:20 CEST 1998

Zajimalo by mne, jestli existuji nejake nastroje pro automake (resp. pro
vytvareni konfiguracnich souboru - tusim configure.in). Nechce se mi zrovna ucit
se zpameti jak to ma vypadat, ale zase na druhou stranu je to asi nejlepsi
sance, jak zajistit snadnou prenositelnost na jine Unixy (pri dodrzeni urcitych
pravidel) aniz bych k temto platfomam mel pristup. Nebo se mylim?

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \