Automake (autoconfigure?)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Srpen 20 08:46:37 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Zajimalo by mne, jestli existuji nejake nastroje pro automake (resp. pro
> vytvareni konfiguracnich souboru - tusim configure.in). Nechce se mi zrovna ucit
> se zpameti jak to ma vypadat, ale zase na druhou stranu je to asi nejlepsi
> sance, jak zajistit snadnou prenositelnost na jine Unixy (pri dodrzeni urcitych
> pravidel) aniz bych k temto platfomam mel pristup. Nebo se mylim?

configure.in jsou konfiguracni soubory primarne pro autoconf. Pro
automake je to Makefile.am. Doporucuji vam podivat se na obsah
baliku automake & autoconf. Je tam nejaky program (autoscan?),
ktery se pokusi z C zdrojaku vytvorit configure.in.

Ale bez rucni prace a manualu se asi neobejdete.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+