Ceska klavesnice v X - doreseno

Kloz Vladimir vladimir.kloz na dtg.cz
Čtvrtek Srpen 20 15:22:53 CEST 1998

Zdravim,
konecne se mi to povedlo doresit. Tady je kratky postup, pokud to nekomu
pomuze.
Nainstaloval jsem ceske fonty, potom XKB-czsk-forecIM.
V /etc/X11/Xonfig jsem upravil sekci Keyboard podle navodu v XKB-force.
V sekci files jsem posunul cesty k anglickym fontum az za ty ceske (pokud
to tak nebylo, nektere aplikace nefungovaly).

Dale jsem postupoval podle navodu v konferenci.
Pouze v /usr/X11R6/lib/X11/locale jsem v souboru locale.alias vsechny
aliasy ktere byly cz_CZ nahradil cs_CZ a doplnil jsem radek:
czech	cs_CZ

No a to je asi tak vsechno. Ted uz to chodi vsude tak, jak ma.

S pozdravem

	Voloda
Vladimir KLOZ - LINUX administrator
DTG a.s. Prague