Ceska klavesnice v X - doreseno

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Srpen 20 21:32:48 CEST 1998

> Zdravim,
> konecne se mi to povedlo doresit. Tady je kratky postup, pokud to nekomu
> pomuze.
> Nainstaloval jsem ceske fonty, potom XKB-czsk-forecIM.
> V /etc/X11/Xonfig jsem upravil sekci Keyboard podle navodu v XKB-force.
> V sekci files jsem posunul cesty k anglickym fontum az za ty ceske (pokud
> to tak nebylo, nektere aplikace nefungovaly).

K tomuhle bych mel jeden dotaz: po nainstalovani zmineneho baliku
[XKB-cz etc.] mi zacal zlobit xdos timto zpusobem: po stisknuti shiftu se
nelze vratit do stavu 'bez shiftu', tj. napr. nelze napsat cisla na
hlavnim bloku klavesnice ap. Mam Hurricana a vic jsem do toho 'nevrtal',
pouze jsem jeste nainstalil ceske fonty. Textove dosemu [na konzoli, bez
X] jede v poradku. Mate stejny problem, popr. mate reseni? :)

Diky

--
                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com