modem pro leased line v linuxu

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Srpen 21 08:23:52 CEST 1998

>Ahoj vsichni,
>
>do dnesni doby jsme pro %subj% pouzivali
>modemy GVC 33.6 F1133VR6 avsak ted
>uz se tyto levne kvalitni modemy nevyrabi
>a novy typ jiz neumi tzv. dumb mod,
>ktery je na pevne lince k nezaplaceni.
>
>Mohl byste mi nekdo poradit nejakou
>srovnatelnou alternativu ?

po nekolika zkusenostech a dalsich referencich pouzivame na LL  jedine
USR Couriery. Krome vysoke spolehlivosti je to modem, ktery svym vykonem
a propustnosti strci vsechny ostatni modemy do kapsy. O GVC mam hlasky,
ze se obcas zaseknou a je nutne
je umravnit vypnutim a zapnutim (urcite do dela na LL k CISCu). Jednu LL
mame na zakaznikuv pozadavek (a riziko) delanou pomoci
Microcomu a ty se chovaji pro zmenu tak, ze rozpadne-li se spojeni
navaze se az po nekolikerem rucnim (clear line) resetovani linky na
ciscu.

Pokud hledas levny modem na LL, pak podle me dumb mode neni podminkou.
Ja bych od toho modemu chtel "jen" aby byl schopen na LL sam spolehlive
navazat spojeni (system ke kteremu je modem pripojen jde vzdy nastavit
tak, aby se s modemem vubec nebavil a cekal jen na CD). Bohuzel o
takovem modemu z nizsi cenove kategorie nevim...

P.S. pozdravuj Libora Petra (snad si na mne vzpomene)

Zdravi

D. Toman
Fortech s.r.o.
Litomysl