modem pro leased line v linuxu

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Srpen 21 11:26:50 CEST 1998

>Mozna, ze to sem trochu nepatri a tak se omlouvam, ale jakou rychlost
maji
>USR(3Com) Courier-y na LL (v synchr. modu)?

ja je pouzivam v async modu. Modemy se spojuji na kratkych linkach bez
problemu 33.6.
Fakticka propustnost zavisi na komprimovatelnosti dat. Couriery maji
fakt dobry (rychly) procesor, ktrey zvlada kompresi tak, ze pokud je
zbytecna tak nezpomaluje a pokud jde komprimovat tak vypocet probiha tak
rychle, ze efket komprese je znat naplno. Koprimovatelna data (dlouhe
html, txt dbf..) bez problemu bezi 7-10 kilobytu za sekundu - cili co
snese seriove rozhrani nastavene samozrejme na 115200

Zkusenosti se synchr rezimem nemam - o nem je myslim psano v manualu, ze
rychlost spojeni je podstatne nizzi (videl jsem tam neco o kolo 20000
kbps - ale temer nevim o cem je rec :-)

Zdravi
D. Toman