network adapter and video karta

Leos Literk debus na login.onyx.cz
Pátek Srpen 21 11:01:37 CEST 1998

 Cau,

nemate nekdo zkusenosti, jaky pouzit xserver pro kartu SiS 6215C? Kdyz
jsem dal SVGA,
skocilo to do rozliseni 320x200. Toto je vypis xServeru:

(--) SVGA: PCI: SiS Unknown chipset (0x0204) rev 33, Memory @
0xe0000000, 0xe0400000, I/O @ 0x6300
(--) SVGA: chipset: generic
(--) SVGA: Using builtin driver modes
(--) SVGA: Builtin Mode: 320x200
(--) SVGA: Virtual resolution set to 320x204

VGA XServer funguje, ale je to bida. Any suggestion?

Dalsi vec se tyka sitove karty. Mam Planet ENW-8300 PCI, v /proc je
detekovana
jako Realtek 8029. Kdyz jsem behem instalace RH50 zadal jako NE
compatible (to jsem jeste neznal vypis z /proc), nenaslo ji to. A pak ja
jsem nenasel program, kde se ta karta
instaluje. Se siti nemam zadne zkusenosti, takze se omlouvam za tuto
mozna trivialni otazku,
v manualech se nezminuji ani o konf. souborech, ani o nazvu programu,
ktery ji spousti.

Diky za rychlou odpoved

Leos