swap

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Srpen 21 16:26:51 CEST 1998

Dobry den,

1. Jak zjistim informace o swapu? top mi pise, ze 12kB swapu je
pouzitych, swapon -s pise, ze /proc/swaps neexistuje. Je nejaky dalsi
prikaz?
2. Je mozne, ze po vypadku proudu se swap partition rozhodi tak, ze v
nem jsou chyby shazujici kernel (2.0.35)? Dnes mi to padalo jak
hrusky, pote, co jsem udelal dd if=/dev/zero of=/dev/hdb2 a nasledne
mkswap -c /dev/hdb2 se to trochu stabilizovalo. Pokud ano, je to na
downgrade kernelu :-(
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz